halloo

Amen tjenare! Det var ett tag sen kan man säga. Men ser ni jag har fixat till den lite, men det är bara tillfälligt eftersom den är lite tråkig. Men, men senast jag skrev var innan sportlovet och jag var jätte sjuk och nu är det efter påsklovet haha! tänk vad tiden går... Men jag åkte upp till fjällen med mollan och hade en underbar vecka:)

Idag så har jag varit i skolan. Vi hade uppspel på en pijäs vi skulle göra i svenskan och det gick sådär. No-prov hade vi också! kul hah? men efter skolan så behövde jag, yassin och elin göra en hemkunskap-läxa som var sjuuukt tråkig. Jag orkar till och med inte berätta så tråkig var den. Men det var soft att sitta hemma hos elin och dricka te.


Här är vi i somras. Så himla coola tycker jag


jag ska be stella att göra ett inlägg också:)
/petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0