Heeeeeej

haha det var längesen kan man gott säga. Men jag orkar inte vänta längre. Så jag fixa till bloggen lite, inte mycket men vi ska fixa den mer sen. Om nån är bra på det här hjäälp oss!!! haha. Men här ligger jag i min säng och är sjuk. Jag har tappat rösten och det är inte bara nåt jag säger jag har bokstavligt tappat rösten. Fattar ni hur jobbigt det är. Och det är liksom sportlov på måndag och idag är det fredag. Molly och jag ska åka upp till fjällen också. Men jag tror att det är halsfluss. Så jag ska till vårdcentralen ikväll och få antibotika om det behövs. Jag måset bli frisk till på måndag i alla fall! Fyfan vilken otur man kan ha. Men, men sånt är livet antar jag.


Här har jag min fjällstuga i edsåsdalen ca 20 min från åre

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej! Jag skulle kunna hjälpa er med en design. Enkla designer gör jag gratis och avancerade för 20 :-. Gå bara in på min blogg och tryck på "beställ design" i menyn såå ser ni hur ni ska göra. Ha det bra!

2011-02-25 @ 16:41:33
URL: http://ellavadet.blogg.se/
Postat av: Elin

Krya! <3

2011-02-25 @ 22:53:00
URL: http://elinsfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0