Tillbaka

Nu är jag hemma, förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har haft en grym helg i alla fall.
I fredags var det fest. Det var bäääst jao. När vi tagga från fridhemsplan så drog vi hem till Sara. Det var jag, Tess, Sara, Vera och Cicci. Och vi slaggade där.
Och sen på lördagen så hade jag kuul med Tessi och slaggade hos henne. Vi hyrde film och var bara allmönt bäst. Och nu på Söndagen har jag vart med Tess, vi drog in till tc och käka på donken och träffa vanessa, natisha, madde och folk.

bilder från fredagen

Tess käkar pizza

Fixar oss inför kvällen

På min gård haha




Tove & Mickis och h*rungen emil in da background

Hahaha Natisha och vanessa knarkar peppar

Cåååk ful bild på mej men whatever


Ha de bäst.
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0