Svar på frågorna!


Maja svarar: Hehe nej jag vill inte lägga ut någon sminkvideo, det är liksom inte maja-staajl ;) Känns bara as töntigt att stå där och filma mig själv helt mobbad när jag sminkar mig, men det är ju bara min personliga åsikt.
Svårt att säga vilka som är mina bästa vänner, har sjukt många underbara vänner. Men typ Sara, Stella, Vera, Tess. Men jag älskar aaalla mina vänner. Jag går i mariaskolan :)

Stella svarar:  Det skulle nog bara vara onödigt för jag sminkar mig bara med mascara. Men om du vill se någon som sminkar sig bra så gå in på youtube och sök. Finns många bra :)
Om du har läst bloggen ett tag så märker du säkert vilka jag hänger med rätt ofta.
Och jag går i Kulturama.



Maja svarar: Haha.. Va?
Stella svarar:  Eh va? x)

Maja svarar: 1.Jag älskar alla färger! 2. Drömkillen för mig ska typ vara blatte, helst typ chilenare eller turk haha. Ehm, han ska ha lite hår med wax, han ska ha grymt fint, romantiskt leende. Han ska vara lång, snygg kropp! haha typ höga krav x). 3. Ja jag har någon på G, det har ni nog redan märkt hehe ;)
Stella svarar: 1. Jag gillar också alla färger.
2.Förut när jag var yngre så hade jag värsta bilden av min drömkille, men nu spelar det ingen roll vad han har för hårfärg och sånt, bara han har ser okej ut och har världens finaste kropp och ögon.
3. Nope jag har ingen grabb på G just nu, men vänta bara får ni se;)




Stella svarar:
Koftan är från mammas garderob tyvärr och den är ganska gammal. Men det finns liknande koftor på bl.a Gina-Tricot.

Maja svarar: Mina bästa vänner har jag redan berättat i första frågan. Mina favoritaffärer är typ BikBok, Gina-Tricot, TopShop, gulan, OneOff, meeed fleeer. Favoritplagg vet jag inte x)
Stella svarar: Det svarade jag också på i första frågan. Favoritaffärerna för mig är Topshop & HM för dom har så stort utbud. Och favoritplagget är jeans.

Maja svarar: 1. Jag vet inte, kanske skådespelerska eller typ nånting inom media. Nej nu blev jag sugen på att jobba som typ dykare! Fast jag hatar vattendjur. Nej fan vilken svår fråga.. 2. Jag gillar någen extra mycket ja;)
Stella svarar: 1. Det är en svår fråga som jag icke kan svara på. 2. Näpp inte nu.

Maja svarar: Det känns inte som en as bra idé att jag ska lägga upp en video på mig när jag sjunger. Men Stella tycker jag absolut ska göra det! Hon är bäst i världen på att sjunga, det är bara det att hon har så dåligt självförtroende :/ Jag har hört skitungen sjunga, och det finns ingen bättre jag svär!
Stella svarar: Inte än, maybe in tha future ;)
Haha mobbad blogg vi har som får så här lite frågor på vår frågestund. Men det är väldigt stört i samband med att vi har fått sjukt fler läsare :O
Ja ja puss hoppas svaren duger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0