Svar på bajsfråga


 Antar att du syftar på denna bild. Och jag anser inte detta som naket? Det var sommar och jag hade suttit och solat på balkongen och jag tog en bild. Och jag ville ha denna bild på headern för jag tycker den är fin. Och jag tänkte faktiskt att det kändes töntigt att ta en bild där jag har bikiniöverdel på mej. Men det skulle samtidigt bli fult om jag skar av bilden så att håret skulle bli helt fel plus att DÅ hade det sett ut som jag inte hade någon tröja på mej. Och stör det detta dej väldigt mycket så får du nog ta och lösa det själv på bästa sätt. Hejdå och sov gott.
P.s: Någon mer som tycker det är NAKET att ha en bikiniöverdel på sej?



Kommentarer
Postat av: matilda

guud vad du är pinsam, det låter som om du försöker låta som typ paow eller kissie som tar varje fråga på jätteseriöst allvar, men jag måste säga att det var underhållande att läsa dina extremt dåliga skäl till att du använder bilden. :) men den är jäääättefin iallafall <3

2010-09-21 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0