Stella Fre Pudeck


Stella, till och börja med vill jag att du ska veta att du kommer föralltid bli min bästa vän. Det kan du inte komma undan. För det kan jag svära på. Du kom i fyran och lyste upp hela mitt liv. Jag älskar dig så grymt mycket. Vi träffas absolut inte lika mycket som vi gjorde förr. För så är det att gå i olika skolor. Det sa jag till dig om och om igen. Och nu har det blivit så. Men vi kan skärpa oss, det hänger ju på oss.
Men men, tänk på alla våra minnen. Jag kommer ihåg den där natten när jag sov hos dig och vi satt i din soffa från typ klockan 10 till 4 på natten och bara pratade. Och när vi kollade på klockan så upptäckte vi hur länge vi suttit där och bara pratat så började vi skratta haha! Eller när vi gick i typ fyran (hoppas att det inte var mer) och jag var hemma hos dig så klädde vi ut oss till fjorrar och gick ut i bara linnen fast det var vinter hahahaha. Ush vi skämde ju ut oss! Eller när du och jag och våra mammor gick och handlade mat och så gick vi till långholmen på skolavslutningen, och vi skulle ta första doppet. Åh vad underbart det var!
Stella, vi har gått igenom så sjukt mycket tillsammans. Man kan inte tro det men det är sant. Alla stunder med dig betyder guld för mig. Jag tycker synd om alla människor som inte fått uppleva det jag upplevt med dig. Haha minns du när du sov hos mig första gången i min villa och vi hoppa studsmatta mitt i natten. Och så såg vi nåt och blev skiträdda och sprang in. Haha men det visade sig vara våra egna skuggor. Hahaha! Eller när vi var i mitt rum i villan och aaasgarva. Och så låg vi bredvid varandra i min säng och bara skrattade. Och så prutta jag värsta prutten och direkt efter prutta du en prutt som lät precis som min prutt hahahaha! Det är bara vi som fattar hur kul det var. Jag vet inte om jag skrattat så mycket nånsin. 
Det var länge sen jag skrev en sån här text. Det var mer när man hade playahead. Men jag ber dig att ta åt dig varenda ord. Framför allt de tre kommande orden.
Jag älskar dig.

längesen


Du är mitt allt Stella Fre Pudeck
//Maja Catharina Nilsson.

Kommentarer
Postat av: Stella

Gud jag blir tårögd, skrattade åt alla minnen,glädjetårar!!! palla att vi blev rädda för våra egna skuggor!? Och det var typ första natten jag sov över hos dig och då pruttade vi haha :) Så liksom vi lärde känna varandra direkt! Åh jag är verkligen glad att jag har dej för du är verkligen en viktig del i mitt liv. Det är bara så, taack jag älskar Mariaskolan!!!! Om jag inte hade börjat i mariaskolan, skulle inte jag ha suttit och skrivit det här om dej <3 JAG ÄLSKAR DEJ! Asså ja men du betyder min ängel.

2010-09-05 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0