Skärp dej förfan stella!

Heeeeeeej guud jag är verkligen så ledseen förlåt förlåt förlåt och Maja tjatar så och jag känner mig hopplös.... För: Jag har så mångaläxor just nu. Och aktiviteter... Förstår ni hur det hänger ihop? Jag vet att jag har så jädrans tråkiga inlägg och tråkiga bilder, men det ska bättra sig... Det kommer... Och ni får nöja er med Majas inlägg åtminstonde tills helgen! Helgen då jäädrar, ska göra lite läxor sen har jag all tid i världen och göra så fina och underbara inlägg! Wiiho.... Men ni får också förstå att jag har mina vänner och familj som jag också måste hänga med :) Men puuuss och hej leverpastej!

Här sjunger jag, ser rätt töntigt ut, eller hur? haha...

Från den dumma Stella som inte gör roliga inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0