Sjuk

Sitter hemma och är sjuk, dricker yogurt, lyssnar på jennifer er lopez som jag inte lyssnat på på hur länge som helst, och stör mej på min syster som sitter i rummet bredvid mitt och kommenterar min blogg som hon inte ens får läsa för mig. Hon svarade nyss på mitt svar på hennes förra kommentar. Jag tänkte svara på den nu :)

Svar: Varför går du inte bara till närmsta telefonkiosk och låser in dig där tillsammans med Jimmie Åkesson äter upp hans tånaglar, och så kan han äta upp dina och när ni ätit upp varandras tånaglar så kan du ställa dej på huvudet stå i den ställningen i 748594373 år och bara stå där och se Jimmie Åkesson upp och ner stå och kasta frysta köttbullar på dig.Plus att är det inte du som absoluut inte läser paow och kissies bloggar? Nej precis.
(Nej min syster är inte sverigedemokrat. Det var just därför jag tog Jimmie Åkesson)


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha :D jag älskar dig sköna unge <3333

2010-09-23 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0