Nanananana

Shululu!
Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag sov hos Petra. Det var najs.
Men nu är jag här och vi har sämst statistik i universum! Hata!
What so eveeer, i dag har jag köpt converse najs najs najs.
Och ikväll blir det utgång.. Undra vart hmm.. JO! Kolloåterträffdiscopartyfestlalala! Hahahaha! Det låter som att typ det e ett litet rum med knattar som står i en ring och hoppar upp och ner till nån markoolio-låt. Men nej nej nej. Det är aaaasnajs och kul och grymt mycket folk. Det ligger i alla fall på fridhemsplan och jag tänkte gå dit. Så snart kommer det bruudar hit och fixar sig med lilla moi.

Så ha det gött!

dagens kap;) Vita converse

Maja


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, vad görs ikväll? best wishes typ :P

2010-09-10 @ 17:13:30
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0