Hejsan hoppsan falerralera när hösten kommer ska varenda unge vara glad

Tjulahopp, efter dom här dagarna med den wonderbara parfymen har jag fått många komplimanger! :) 

Så tummen upp ! 

Idag var jag på fika med hela tjejgänget :) Yassin fyllde år i onsdags och Molly kmr fylla år på onsdag så det blev pang pang pang party liksom. Nä men det blev najs vi gav presenter och jag tror dom blev väldigt nöjda ! Jag kom nyss hem, och nu regnar det -.- Börjar verkligen bi kallt! Men jag ser fram emot vintern :O Gud så mycket jag har tjatat om solen och sommaren och nu vill jag ha vinter? Men jag längtar känns så himlans mysigt med härliga varma kläder, en varm kopp choklad och ohlalalalalala! ;)

Aja ha det gött :)

Dagens outfit:

Hahah va fuult jag har klippt det! Inte så fin outfit men jaja :)

Väldigt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0