Gårdagens dag och Dagens dag

Här är lite bilder från dagen igår och idag! Efter vernissagen fick vi sluta tidigare!! Skitbra slutade typ 3 timmar innan vi egentligen skulle sluta, så jag och mina fina vänninor hah, stack till mc donalds och åt lite sött och typ satt där hela tiden... Sen hade jag piano och sen mötte jag upp Molly och Petra! :) Men molly gick tidigare -.- Men vi gick runt i stan och fikade :)

Igår:


På båten påväg till skolan, Jaaa jag åker båt till skolan.
Åh så fina! Sofia, emma, emmy!

Jag och Lidia påväg till stan och fika med cicci, igår var det :)

Idag:

Påväg till lunchen, haha fick inte gänget med på bild-.- Där framme är dom iaf.
Facelook...

Hahah inte alls bra bild på mig, men på donken! Söta frida bredvid!
vaniljbulle och chailatte! Alltid chaillatte! Fika med petra! :)
Oj oj , man får alltid mycket skratt hos henne... Men hon brukar alltid fråga varför ja skrattar?! Men det är för att du är roliig IDIOT! Nä . Inte idiot. :) 

Stella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0