Det här är Maja

Jag är en glad tjej. Jag är mig själv och jag hatar folk som inte kan vara sig själva. Typ folk som först umgås med "fjortisar" säger vi, och då blir personen värsta fjortisen och sen byter den umgänge och blir helt plötsligt annorlunda. Nej sånt gillar inte jag. Jag har sjukt blandad musiksmak, jag lyssnar på allt mellan himmel och jord. Jag älskar alla mina vänner, jag älskar min släkt och familj. Jag har lätt för att förstå vad andra människor tycker och tänker. Jag kan se på människor jag aldrig ens pratat med hur dom är på ett ungefär. Jag har min egen stil. Jag skrattar åt allt jag tycker är kul, och då tycker jag typ är allt är kul. Jag älskar att vara med kompisar och jag älskar att dansa, det är mitt liv. Jag är gapig och flamsig. Jag är långt ifrån att vara tyst och blyg. Om någon säger nån onödig kommentar om mig så vill jag bara hälsa att jag bryr mig inte för det är bara omoget att beté sig så. Sånt hatar jag. Givetvis har jag också lagt omogna och onödiga kommentarer till folk, men då har jag oftast anledning till det. Men men. Sist men inte minst vill jag bara hälsa alla mina stentuffa polare att jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0