23 sep

Jag sa att på måndag blir det massvis på måndag , men icke sa nicke.... Jag har testat friidrott med Petra och det slutar rätt sent sen blir det dags för sen middag sen duschning sen plugg eller nåt fast då e klockan rätt mycket, så imorrn när ja inte tränar då dags för bloggning, och ska sluta lova saker.. Säger alltid saker och ting men inget blir rätt liksom... Men jag ska försöka inte loovar att blogga mitt mål... Sviker mig själv också om jaginte bloggar imorrn!!!!!!! Puuuuuusssssss mina så härliga få bloggläsare haha! :)

 

Maja gjorde den där ögon bilden... Hahah tycker den ser lite konstig ut lr inte den men mina ögon...  Men jaja den är bra! Eller hur!? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0