yey

Har haft en skitmysig kväll. Suttit i vardagsrummet med familjen, lyssnat på van morrison och ätit chips, oliver och druckit cola. Sen så ställde jag mig i köket och började göra tacos. Mamma kom sen och hjälpte till.
Sen går jag och sätter på "Längesen" med Petter och veronica maggio. Senast jag lyssnade på den var när jag var i största deppressionen och saknade mitt ex. Så satte jag på låten och känner hur tårarna börjar rinna. Jag går tillbaka till köket och där kommer det jag börjar gråta som fan. Mamma fattar varför och kramar om mig. Så står vi bara där och jag gråter och gråter. Nu är allt bra. Jag saknar inte honom, det var bara låten.

Kände att ni ville veta det.
Säger bara en sak: Älska era mammor.. Dom e coola

PÖSS ´Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0