varför är jag en snok?

Tjänna!
Kom hem för ett tag sen. Var ju på utvecklingssamtal med mami.
Det gick faktiskt bra. Jag är väldigt pratig och borde fokusera mer höhö.
Men jag är bäst på idrott, svenska, hemkunskap, bild och musik niceeee. Haha ingen bryr sig.
 

Men men, ibland känner jag att jag älskar att ha blogg och får typ aidsryck och bloggar as mycket.
Och ibland vill jag bara sluta blogga. Jag vet inte men ja, vad tycker ni?
Och nu typ förväntar jag mig att jag kommer få asmånga kommentarer och svar på vad ni tycker fast egentligen ingen kommer att kommentera.

Puss på lilltånageln/


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga :D

2010-10-21 @ 21:41:09
Postat av: sofia<3

Neej sluta inte blogga :( <3

2010-10-24 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0