Tips

Jag älskar verkligen parfymer! Tänk, hellre att man gosar med nån som luktar fantastiskt gott eller inget alls... Men det ska ju inte heller vara för starkt. Men här är några jag använder rätt ofta till skolan, vissa tröttnar man bara på:
Ps. Tar förklaringar från nätet...

Den är feminin, romantisk och doftar underbart!

Ung ljuvlig doft!

Jag älsakr den här! Fräsch, frisk, magnific!


Varm, romantisk, blommig, sensuell och sexig blomdoft! Haha... Men de låter bra va?
En spännande fräsch doft med dofta vita blomster.

En söt och varm doft. Sitter kvar länge, ett pluss! 
Visste ni att killar bli mer attraherade av vaniljdofter? :)

Alla dom här parfymerna älskar jag så mkt!

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0