Torsdag

Jag och min syster har bott snart i två veckor i vårt vardagsrummet! Konstigt de låter, men vi blev tvugna att flytta från vårt rum för det är så tunn vägg mellan min och grannens, så vi hör varanda jättelätt, och det är ju lite jobbigt..
Så nu har dom tjockat till de, haha ja vet inte vad, men dom är klara och nu ska dom tapetsera om! Det blir imorrn då de är klaart! Wiiiieee! 

Men jag fick inte välja vilken tapet som helst, man fick välja från nån bok dom hade valt... Och jag tror att jag är rätt nöjd! Hoppas! :) 


Vardagsrummet 

Och


Mitt rum.

Ja jag vet, ful tapet. Det var den när vi flyttade in, så jag hoppas verkligen det blir fint med den nya! :)

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0