Tjena Tjena

Igår var det mycket nice. Var med yassin och Linn och vi hade kuuuel ;)
Har ny piercing också nice nice.
På medis såg jag en sak som jag vill sparka i skrevet på, spotta i ansiktet, hoppa på han ansikte, peta ut hans ögon med en sked, dra av allt hans hår, klippa av ku*en osv osv...
Men det gjorde jag inte.. Nästa gång..då jävlar...
Aja, Linn drog och jag och Yassin fortsatte att ha kul. Det slutade med att jag och yassin drog hem till henne och såg på paradise hotel avsnitt efter avsnitt, åt gottisaker och drack lemonade ;)
Och vi garva så sjuuuuuukligt mycket..Hahaha!

men men.. vi somnade halv sex SAAJJJJKK.


Ni får ha det så gött. Jag är hungrig som en sak. MAT!!!! Ge mej nu.
Kramar, Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0