Sorry sorry

för att vi suger på att uppdatera. Herregud vi suger ju på det här.
Gosh vilken amatörblogg HAHA..
Jaja, idag har det vart en gryyym dag! Syftar inte på skolan dårå men aaaaaa.
Efter skolan så hade jag danzzz. Och där går ju vera... Ni vet som jag bråkar med.
FAST INTE LÄNGRE!!! Vi är tajta som vanligt nuuuu. Vi redde nämligen ut everything innan dansen.
Jag var på väg upp till våran sal och så ser jag henne komma där bakom mig och jag vet inte hur det gick till, fastän jag var as besviken på henne så drogs mina mungipor upp och jag kunde inte göra ett piss åt det!
Och vi kramades och jag kände mig som en vattenballong som typ nån var på väg att kasta in i nåt hårt så att jag skulle gå sönder.. Vi redde ut allting och allt var perfekt och vi betedde oss som vi aldrig bråkat, vilket vi aldrig har bortsett från detta. Vi har känt varandra hela våra liv och aldrig någonsin bråkat man bah "eeh.. va?"
Men men, efter dansen drog vi hem till mig, och när vi kommer in genom dörren så kommer mamma ofc och bah "VEEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HEJ GUMMSIIIIIIII" haha....
Vi käka nudlar och hade KUL, hon fick en piercing också tihihihihiihihihi!
Hon drog vid nio och mitt liv känns lääätt..
Det finns en sak som tynger mitt hjärta dock. Har ingenting med vera att göra.
Men ingen får veta.

Ciao
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0