Sonjas grek

Godkväll, efter det här inlägget måste jag plugga... Men det blev inte vapiano.. Det gör inget för det blev Sonjas Grek! Verkligen skitbra ställe tycker jag. På söndagar är det 100-lappen, GREAT! Jätte mysigt, vi pratade och hade det bra. Och sist men inte minst! Jag fick en present från Maja, och det var inte vilken present som helst! Shit, är verkligen taggad och glad! Men det är långt tills dess men ändå! det jag fick var zorbing för två! Ni bah zorbing?

Zorbing är en boll som man sitter fastspänd i tillsammans med den man har tagit med och jag tar självklart med Maja. Och så åker den här bollen ner för en backe! Hahahahahah guuud va rooligt! Tänk att maja köpte en sån present, ja brukar typ alltid köpa kläder och nåt sånt, men inte nåt sånt här! 
Tack Maja! Helt otrolig present, taack! Älskar dej!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Här kommer bilder:




Gud så fiin bild! Visst har ja en bra kamera? (a)


Puss och hej! 

Stella

ps. Taack ännu en gång! Tack tack tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0