min dator är dammig

Tjo alla!
Kom hem för nån timme sen eller nåt. Är fett glad. Fast ändå inte.
Ska träffa Tess snart.
Aja. Imorn är jag lediiiig nice nice!
Ikväll kommer elin och yassin hit. Vi ska se på desperate housewives och yassin kanske slaggar här. fetaste najs bre.

HAHA min asmobbade tv i bakgrunde. och ja jag vet att min bh syns ni behöver inte skrika! Och nej hela jag fick inte plats. Måste ni klaga? SHIT ASSO.

Gud. Vad. Jag. Är. Cool.

Detta är jag just nu.
Men shit värsta egot. jdioshgivksdh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt din hårfärg vilken färg e det? skulle vilja färga typ till den färgen :) <3

2010-10-12 @ 17:56:11
Postat av: Anonym

Åå vad jag älskar din hårfärg! vad e det för färg?? vill typ färga mitt hår till ungefär den färgen :D <3

2010-10-12 @ 17:58:05
Postat av: Anonym

Oj förlåt råkade skicka två likadana kommentarer :S

2010-10-12 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0