Kulig dag

Tjenaaaaaa foolkeeet. Hur har er dag varit?
Min dag har i alla fall varit grym!
Efter skolan så drog jag, Linn, Petra, Felicia och Yassin hem till yassin för att titta på hennes nya lägenhet.
Den var verkligen skit mysig. Nu vill jag också flytta igen. Hatar mitt rum.
Aja. Vi drog till plattan och träffade Alex och några polare till honom. Har aldrig träffat dom.
Och dom var skit töntiga. Och egentligen så skulle typ jag och Linn gå på nån fest hos honom imorn men nej tack.
För det första så bor han i Mariefred och för det andra så vill jag inte gå på typ barnkalas med bullar och saft.
(och han är värsta svennen uuuäh)
Whatever. Alla drog och jag och Linn tagga hem till mej och käkade pannkakor och hade en sockertävling hahhaha! Har haft värsta grymma dagen jao.
Imorn blir det också nice!

Shetas vilket långt inlägg :O

Älskar låten. Saknar Dalen<3


Åh vad jag är cool!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du oxå "vääärsta svennen"?

2010-10-15 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0