Kort daaag

Tooodaaaaj hade jag bara en lektion, otroligt!

Det började med spanska, tråkigt som vanligt för jag fattar noll, alla fattade förutom jag -.- 

Sedan hade vi matte men ingen gjorde matte för vår lärare Philip var inte där.

Det var dags för lunch, vi åt och sedan for alla iväg till sergels biosalong och sååååååååg:



Den var bra! Fast boken vr bättre tycker jag....

Sen var ja och några kumpissar ute och checkade stan. Jag kmr va med på metropool, på radio, dom kom och frågade såhär:

Har du något smeknamn? Vad är det för smeknamn?
Då svarade jag medans dom tryckte upp micken upp till näsan, jag backade typ...
Så jag svarade:
Eehm, jag har inget smeknamn...

Då skrattade hon, jätte kul -.- :) 
:) 

Ha de najs bajs..
Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0