kiss i brallan

Sorry sorry för att det inte blev nån bloggning igår över huvud taget från varken mig eller stella.
Men jag var inte hemma igår ;o
Det var grymmt igår asso. Efter skolan så drog jag och mötte mamma. Hon tog ut mitt barnbidrag och gav mig pengar för att köpa ett nytt batteri till min lur. Efter det tog jag tuben till Odenpla och mötte Vera.
Vi drog till Skanstull och gick in i typ tusen olika affärer och ingen hade batteri. Men till slut så hittade jag ett för 250 paaaras på Kjell & CO. Det är lite mycket för ett batteri tycker jag. Men jag köpte det för jag är ball.
Vi tagga till donken och där var felipe. Har inte träffat honom på 578434 sekel.
Vi drog iaf hem till Vera och var där ett tag. Sen drog jag och träffa Tess. Vi drog till muk där vi träffa dylan, zebbe, john oskar,özze mongo-adam, nån till adam(?), hugo. Vi va lite med dom, Sen tagga vi till coop och mötte malcolm.
Resten av kvällen var vi med malcolm, dyliissh och özze. Vi typ satt i özzes trapphus, var på donken och bara ägde gatorna jao.

Men nu har tess dushat klart och vi ska kissa i våra skor såå CIAO BELLA!

/Maja
(det kommer bilder men inte nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0