jag är unik så håll käft


Jag har underbett och brutet näsben. Hur orkar folk bry sig så enormt mycket egentligen?
Varför kan inte alla bara fokusera på sig själva och sitt eget jävla liv istället?
Jag har faktiskt inte underbett, det är min gom som är för liten. Oj så förargligt! Så pluspoäng för mig där. Där hade ni fel. Men liksom okej hur orkar ni bry er? Ni behöver inte direkt typ påminna och meddela att jag har underbett jag är redan väl medveten om det så det är lugnt jag klarar mig.
Och min näsa, nej den är inte perfekt. Men jag hade kunnat vart död nu. Synd då hade ni inte haft nån att kommentera onödiga kommentarer till.
När jag var 10 år och åkte skidor så kunde jag inte stanna och åkte så sjukt jävla snabbt rakt in i ett hårt järnstaket. Det var blod överallt. Hade jag åkt in med huvudet hade jag vart död.
Jag kunde brytit min nacke och blivit förlamad.
Hade jag åkt in med hakan så hade jag slagit ut alla mina jävla tänder.
Hade jag åkt in med halsen så ja ni kan ju börja se det framför er.
Jag är faktiskt lyckligt lottad men ändå går det inte att undgå folks fittiga kommentarer.(inte bloggkommentarer)
Herregud man undrar ju vad ni tänker med? Jag hade kunnat vara död och ändå håller ni på. Känner ni inget dåligt samvete över huvud taget? Det handlar liksom om mina känslor. Har ni kul när ni säger sånt här? När ni håller på. Jag blir så arg och samtidigt besviken. Främst på att en människa kan vara så fucking pantad.
Tänk till innan ni säger nåt.
Man tar åt sig så sjukt mycket
Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va..? du är ju sjukt snygg!

2010-10-21 @ 21:40:14
Postat av: Sara

Håller med kommentaren där uppe. Du är fucking snygg och ser inte ut som alla andra. Man ser inte att det är underbett (vilket det nu tydligen inte var). Så Maja ta inte åt dig, du kommer alltid vara 10 x snyggare än dom hur raka näsor dom än har

2010-10-22 @ 06:40:34
URL: http://dontevenask.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jätte snygg och du ska inte ta åt dig av den här pantade människan, man vet ju hur han är. Men jag fattar men jag lovar du är en riktig heting hurrö! ett riktigt kap. Så ta inte åt dig av dom här patetiska osäkra människorna!!!!!<3

2010-10-23 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0