Helgen

Heeej mina darlings, har precis kommit hem från några av min familjs vänner, det var faktiskt rätt kul, de var så många små ungar som man kunde verkligen skratta åt, haha. Dom kan verkligen vara roliga! :) Vi plockade äpplen och sånt...
I fredags så sovde ja hemma hos Petra med Yassin, vi hade det ytterst trevligt ;) Sen dagen därpå alltså lördagen så åkte vi hem till mig och lämnade mina kläder och sedan stack jag, Yassin och Petra iväg och mötte Elin, Betty, Hanna, Linn. Vi kolla runt i konsum och bestämde oss för att laga tortellini! Älskar! Det var riktigt gott. Efterätt blev kladdkaka med smält vitchoklad på tsm med grädde blandat med choklad! Fantasticooooooooo!

Bilder från den härliga middagen! Tack Eliin! :)









Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0