Hallelujah moment

Hej och ho hur ska detta gå? 
Jag ska kunna en låt, och ackord utantill och sjunga för min klass till torsdag! Jag skrev ut ackorden idag och dom är rätt svåra, jag kan inte ackorden och låten, jag kommer dö. Så bye see you in heaven or hell? :O  

Från i lördags, blev inga bilder när jag hängde med Petra men jag sovde över vi såg på typ två skräckfilmer, och den var läskig! Fyfan... Hahah, vi satt och typ darra och skrek och aah! Men de var skooj, ofta vi gillar att plåga oss själva? 

Med Sofia var de så mysigt, vi satt och åt sen typ hängde vi i stan och typ åkte upp till skrapan! Haha och de konstigaste var att när vi kom till den där restaurangen sa vakten till henne att hon inte fick äta chips! Whyy not....  Fast vi gick ju runt med en chipspåse och bara gick runt... Men vakten sa att det var en restauranglag? WEIRD!
Här kmr bilderna: 




Ignorera mitt fejjs, tack.

Fin fina stockholm från skrapan! :)

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0