Gubben i lådan

Gud vad duktig Maja är på att blogga?! Nästa kenza kanske? :) 

Men förlåt för att jag är typ äh jag vet inte, men dålig bloggare. Men har haft fullt uupp:) Direkt efter skolan gick jag och Emma och köpte hårf'rg! Guud vad hon passar i det! Direkt efter det så stack vi iväg till Sofia och där var, Juliaaa! Som jag inte har träffat på jätte länge! Och brianna, Lidia, och mathilda! 
Jätte mysiga vänner man har! 
Vi sov över och stack till farsta, det var typ värsta röjset där! Lite bilder vill ni väl ha? Tänkte väl de!

Hahaha..


Nä det blev inte så mkt bilder! 

Puuss älskar er! Jätte mysig kväll! 

Dagen efter gick Emma, Lidia medans vi stanna kvar och typ dega..

Stella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0