Godeeer moorgooon!

Morsning! Jag börjar fem över 10 idag. Sitter i mitt rum i min lilla soffa med datorn i knät och lyssnar på Vakna.
Mysigt mysigt. Igår var jag med älsklingen Tess. Och efter det gjorde jag en grymt kul sak.
Jag och min syster Matilda drog till typ SFs huvudkontor tror jag det var. Där fick vi ta en läsk och sätta oss i en liten biosalong typ och se på "Jag saknar dig" som kommer komma på bio. Det är en film baserad på boken "Jag saknar dig Jag saknar dig". Sjukt bra. Dom hade inte klippt klart filmen och hade inte fixat allt men när vi sett klart den fick vi säga våra åsikter och skriva på ett papper och så. Detta fick vi göra för att min kära mamma känner producenten som då hade sökt folk i vår ålder för att göra detta. Det var rätt nice och filmen fick mig verkligen att böla som en gris. Haha.
Mitt ansikte blir vekligen inte bra på bild idag så att hehe.

Men men. Måste tagga.
Ha det!

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0