Första inlägget på 10000000 år?

meeeen tjuueeeeeeeeee, jag vet vi har inte bloggat. Men livet är orättvist :( 

Har hängt med några vänner! Jag måste på något sätt visa ur mkt jag uppskattar dem. Det är väldigt viktigt attt visa det! :) 
Sen har jag haft läxor men tänker absolut inte visa uppskattning för de! Men hur i helskotta visar man de till läxor?


Ja där får ni nått att tänka på......................................................................

Sedan har mitt rum blivit klart! Jag är skit nööööööjd! Riktigt nöjd faktiskt! :) Tänker inte visa på bloggen för jag vill att mina friiieeends ska se det först på riktigt :) :)  Sen kan jag visa de , vettja! 


Min syster fyller år idag , såå grattis!!!!!!!!!
Även om hon inte läser den här bloggen. hahaha hon tkr den e töntig -.- -.- -.- -.- 


Trevligt inlägg? aa jag vet! 

Puss och hej!



Med vänliga hälsningar 
Stella


Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Haha du är så söt gumman! Måste komma hem till dig och se ditt rum! Omg vi har känt varandra i typ.. ett och ett halvt år eller nåt och JAG HAR ALDRIG VARIT HEMMA HOS DIG!!! Sjukt... puss stellish <33

2010-10-26 @ 18:38:06
URL: http://attermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0