,


Du har alltid vart min bästavän. Jag minns när vi var små och vi lekte med bratz och du lät mig altid ha alla bratz, du sa att du behövde bara ha en. Du lät mig alltid gå först i allt.
Jag minns när vi lekte med bratz en av alla gånger och vi var fullt upp i leken tills vi ser en smutsmask mitt bland alla leksaker och kastar iväg oss grejerna och rusar ut ur rummet fullt i skratt, panik och skrik. Haha.
Vi har så skukt många minnen. Vet inte om det finns någon som har vart så tajta som vi är. Alla middagar våra familjer har haft. Alla kräftskivor. Alla gånger våra pappor diskret försökt röka för dom vet hur vi kan bli mot dom.
Vi har aldrig bråkat. Helt sjukt. Vi har småtjaffsat sjukt mycket, men aldrig bråkat.
Jag ser inte detta som ett bråk heller. Eller jag vet faktiskt inte. Men du kan inte nu säga att jag ger upp dig!?
Det finns anledningar till saker och ting här i världen. Jag begär ingenting av dig men jag är fan din själsfrände, din syster bästavän.
Skulle du haft min sits och jag din så skulle jag göra allt för dig i det här läget för det gör man för sin själsfrände. Även om du inte förstår mig (vilket förvånar mig) så ska du fortfarande skita i allt och ta mig i första hand. Det är vad jag skulle göra för dig.
Jag förstår faktiskt inte, så nära kan ni inte kommit varandra att du gör detta.
Jag tänker inte begära nåt. Så svårt att få dig att fatta.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0