/maja

 


Nu när du har gjort så här mot mig så har du samtidigt fått mig att insé vilken jävla idiot du är.
Fyfan asso jag menar det. Du kan fan inte vara från samma art som jag. Det verkar inte som det nej.
Hur kan man ha fucking mage att göra så som du gjort? Skulle du någonsin komma tillbaka igen till mig så tänker jag ge dej en spark i skrevet och vända ryggen till och gå. För du är inte värd ens att se på.
Jag är nästan förvånad att jag inte tar livet av mig eller jag vet inte vad. Men samtidigt så fattar jag att du är inte värd att sörja för. Jag är glad att jag slipper vara tillsammans med dig. Jag vill inte tappa min värdighet.
Aldrig. Du är en fucking jävla falsk sak som jag inte tänker fälla en enda jävla tår för någonsin mer.
Men jag kommer aldrig glömma dig ska du veta.
För en bit av dig kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0