du är en feg sak FEEEEEEEEEEG


Svaaar: Hej fegis, waazzaap? Asso du "Adam" som du anser dig själv heta en sak ska du veta, du är så fucking feg :) Ja du är as feg som skriver en sån här töntig kommentar på min blogg. Vågar du inte komma fram till mig på riktigt eller? Och vadå ingen vill ha mig, jo det finns det visst folk som vill. Ofta du typ tror att du är as modig och vet allt. Du är sjukt feg som inte vågar säga det här till mig live ist!!
Och varför tycker du att det vore bäst att jag dog? Du verkar ju inte vara någon jag känner i alla fall, för då skulle du nog ha en annan åsikt. Och jo folk vill ha mig. Alla mina vänner och familj o lalala. Det är bara du som inte vill "ha mig" för du är avundsjuuuk, inte lika cool som jag.
Och min haka, sne? Vaa? Hur fan kan en haka vara sne?

Du är töntig och har ingen navel. Försvinn eller kom fram och säg allt det där live ist. Korv.

/MAJA


Kommentarer
Postat av: SaraSundberg

HAHAHAHHA asså nej, vad är det för fel på folk ibland?



Hörrudu snubben, jag förstår att det var svårt att hitta fel på Maja, så du valde att nämna att hon hade en sne haka? HAHAHAHA, kan man ens ha det? Och tror du att man tar åt sig om du säger att man har en sne haka HAHAHAHAH. (det verkade som att du ville att hon skulle bli ledsen) du failade.

Din lilla kommentar är bara tomma ord och helt meningslös. Liksom, vilka här bryr sig? - INGEEEEEEEN.

2010-10-30 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0