då och nu. nu och då.


Gosh vad jag saknar de gamla tiderna. Jag har det fett med nice nu men asso jag vill tillbaks.
När jag var liten t.ex. Jag älskade att leka och jag sket i allt.
När jag skulle till dagis eller skolan så öppnade jag bara garderoben och tog vad som helst som låg närmast.
Sket i vilket, det kunde vara en rosa kjol till ett rött linne. Jag behövde typ bara klä på mig och borsta tänderna på morgnarna, inget mer. Jag minns alla jular med släkten hemma hos mormor och morfar. Havet av julklappar. Det var så många så att man knappt fick plats. Jag saknar sexan. Fyfan vad kul allt var. I sexan och sjuan så skämdes jag inte för nåt. Jag var lite fjortis sådär men jag hade kul som fan. Men hade skitjobbigt också. Jag var olyckligt kär. Lyssnade på fjortismusik. Sminkade mig som en kaka. Men jag brydde mig ändå inte vad någon annan tyckte. Jag satte mig själv först. Och jag hade så jävla kul.
Nu går jag i åttan. Saker händer. Jag älskar mitt liv mer än jag hatar det. Men det kommer depressioner då allt känns skit och att jag lika gärna kan dö. Fan vad jobbiga saker kan va.
Nu vet jag inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0