bra bättre bäst

Igår var allt bäääst. Jag var med Yassin, Felicia och Linn. Först var vi på muk men vi drog typ på en gång till medis. Jag såg en hemsk sak i RÖD fjällräven och sprang efter och spydde på personen. Nej okej inte direkt men på ett ungefär. Vi hade det i alla fall riktigt grymt.
Vi träffade roliga människor och va helt enkelt allmänt bäst as well ;)
Senare så gick Felicia hem till sig och jag, yassin och linn gick hem till mig. På vägen stannade vi och handla lite grejer :)
Hemma hos mig så hade vi fan så grymt kul hahaha!
Och idag så drog yassin hem och jag och linn drog till stan och sen hem till mig igen och checka mtv och käka nudlar och fixade nya piercingar. 
Aja ni får väl som pics och en film från igår.. Vi gjorde många filmer men det går faktiskt inte att skämma ut sig totalt.

Fråga mig inte varför jag är målad katt. Vi var väl bara lite töntigs. LÅT OSS!

Hahaha Yassin

As söta linn & felicia

Linn

Haha fyfan

Linn Yassin & Jag, vad gör jag egentligen..

Linn idag

Nudlar & Linn är allt jag behöver

Fötter och nudlar funkar också bra..


Maja

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi hade de awesome gummz !

nästa gång får ja vara med höööla kvällen !

jöökens !

2010-10-16 @ 19:14:06
URL: http://temptedtobite.blogg.se/
Postat av: Den coola paprikan med blå fjäll

Lagt upp bilderna på min blogg nu,ta dom där ifrån MAJUT!

PUSS PÅ DIG DIN GRODA MED ÖPPEN MUN OCH SKÄGG TILL 3CM NEDANFÖR KNÄT!

2010-10-16 @ 22:45:17
URL: http://shiieeet.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Hejj kolla min blogg & ge låtförslag ja ska nämligen sjunga & spela gitarr !kram:)

2010-10-17 @ 13:34:44
URL: http://widholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0