Anna Vera Alexandra Kaldal Lörstad

är världens vackraste, snyggaste, hetaste, snällaste, gulligaste, roligaste, skrattigaste människa i universum.
Och hon är min allra käraste syster. Jag älskar denna flicka med hela min kropp, mitt hjärta och min själ. Det finns ingen så underbar som hon. Vi har känt varandra sen vi var två små pluttar. Det har alltid varit vi. Alltid.
Finns det någon som känner mig så bra som denna människa gör? Nej. Vi har upplevt allt tillsammans. Vi har vart i Polen tillsammans, vi har vart i Italien tillsammans. Du har vart med mig när jag flyttat och när jag fått mina katter. Vi har gått på samma dagis, vi har åkt på kollon tillsammans. Vi har hittat på lekar tillsammans.Du har varit på mitt landställe en miljon gånger, alla gånger lika underbara Vi har ätit kräftor och 548539438390 maträtter till med våra familjer. Vi har skällt ut våra pappor hur många gånger som helst när dom diskret försökt röka m.m. och mycket mer. Du har verkligen alltid funnits för mig. Du är seriöst en syster för mig. Jag kan prata om allt mellan himmel och jord med dig. Jag älskar dig så det gör ont. Jag vill aldrig någonsin glida ifrån dig. För det finns verkligen ingen som du. Du betyder allt för mig. Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig. Kommer du ihåg när vi tog dom där modellbilderna haha, shit vad vi tyckte vi var coola. Kom bara o tänka på det x) Jag försökte göra detta så kortfattat som helst. Gick ju bra för annars skulle jag skrivit en bibel. Jag älskar denna människa mer än någon annan och ingen känner Vera så bra som jag gör.

Från dagis till pensionat

/Maja

Kommentarer
Postat av: vera

ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT FUCKING MYCKET, BÄSTAVÄN<3

2010-10-21 @ 22:46:57
URL: http://favorittjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0