Ameh! Förlåt då!

Höhö..! Förlåt för att jag och Stella har ett liv FÖRLÅT :'(



Så då har jag bett om ursäkt. Vidare, i går efter skolan så tagga jag till bandhagen för tess skola e där.
Så mötte jag henne och vi drog hem till mig tror jag, om jag minns rätt..........................
Aja. På kvällen drog vi till muk. Där var det fett mycket roliga folk. Vi var där ett tag. Sen så chilla vi runt lite och var allmänt roliga. Och sen träffade vi cw, adam och hannes (gollum HAHA).
Och så var vi typ med dom resten av kvällen. Ytterst trevligt.
Senare drog vi hem till mig. Och Tess sov här. Hon har dragit nu. Och snart ska jag till mina kussar ;)

Och så vill jag bara hälsa att det är nåt fel så jag kan inte ladda in bilder från luren till datorn.
Och kameran är fortf trasig :(

Aja, tråkigt inlägg. Sorry sorry.
Maja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0