Ajee!

Tjenare. Idag hade vi orientering, det gick fan asbra! Haha det trodde ni inte va??
Iof var det fett jobbigt och jag gick bara runt och var ashungrig meeeen vi fick 195 poäng, vilket betyder att jag klarade VG-nivån ;)
Efter det så drog jag till Veras skola och mötte henne och vi taggade vidare till dansen.
Och efter det så var jag med Tess och hade det ytteeeerst trevligt.



Men just nu är ingenting okej för jag har fett ont i huvudet och i magen. Men mina föräldrar tror inte på mig såklart. Dom tror typ att jag säger så för att jag inte vill gå till skolan imorn eller nåt. Men mitt huvud är typ på väg att ramla av och magen typ är bara allmänt störd för tillfället. Inte okej alls.

Och Sara for till Egypten idag. Egypten! Asso hallååå? Jag då.

Jaja, nu ska jag droga alvedon och samarin eller nåt.
Hejdå
Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0