vackra Maja

Idag fyller Maja år! STORA STORA GRATULATIONER TILL MAJA NILSSON! 

:D :D :D

Ni som inte känner Maja, synd för er! Jag känner verkligen att man missar något då i sitt liv. Liksom, hon är bäst. Hon är så rolig, snäll, snygg. Och en sån bra bästavän, man litar på henne upp till 10000000000%, jag kan faktiskt aldrig komma på när jag har typ tänkt såhär : " Ska jag verkligen berätta? Hon kommer kanske berätta för nån...?" 

Men jag tänker aldrig såå, jag bara berättar... Hon är rent ut sagt underbar, bäst och min bästavän! 

Puuuss jag älsar dej så, jag vill förresten att vi ska träffas! Vi har inte träffats på hundratals år och det gör en ledsen. Saknar dig! 



Gud tänker verkligen på minnen, shit! Tänker tillbaks till när du bodde i villan och vi var verkligen fingertajta i skolan och utanför! Åh saaknar, men vi får bygga upp mer minnen, tänk på New York! 

Ja som sagt, vi ska ju flytta til New York, daaaaaaah...


Kommer du ihåg? 

Puss och hej

Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0