She flie with her own wings

Åh jag dör, kollade på lite bilder från när jag var i Grekland, det var typ 582976 år sen. Vi har faktiskt snackat om att åka bort till nåt varmt ställe nu i vinter, woooho. Hoppas det blir av, har faktiskt glömt bort hur det känns att vara i ett varmt land, senast var jag i Etiopien och där regnade det mkt och sen i New York men då var det kallt.

Så jag önskar mig vit sandstrand, turkost hav, solen skiner och glassen smälter, och man blir lite mer negroooo!

Grekland 2007:


Mamma och jag.

Utsikten från hotellet.


Kommer ihåg att det var så roligt att välta av vågorna.

Hahah...

Jag svär det var fan den godaste maten jag har ätit! Soooo delicious!

Haha jag och syster. 


Sådär, de får ni njuta av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0