:)

Usch, känner mig trött typ hela tiden! Skitjobbigt... Orkar typ ingenting förutom att dega och äta och kolla på teve. Fast har hängt me vänner lite här och där och då har ja vart sådär pigg. Shiiiit va trött ja e -.-

Imorrn blir de laserdoom! Jag och Maja ska möta hennes syster och hennes kompis! Mohaha vi kmr vinna , de e luugnt. Även om jag suger och typ rikta pistolen mot mig istället..

Önska mig lycka till säger jag bara. 

.

Fyfan va dålig..

Stella

Nu kom jag på vrf ja e så trött, lr mamma kom på det. Jag har inte ätit nånting idag bara frukost! Två mackor liksom... 
Men nu e ja mätt och pigg, för jag har ätit wooho, intresseklubben antecknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0