Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått.

Hej mina bungalos, vänta va e det egentligen? Ska bara söka på google, vänta ett tag.
Det är nåt slags hus.

Men iaf, heeeeej mina hus...
Konstigt värre ju. 

Sofia har inte skickat bilderna än och Emily har inte fixat designen -.- 
Men det gör inget :) 



"Halloween-festen" Hos Brianna! Fan va lyckat det var! :) Jag vet, jag är inte läskig.

Det här är nog världens fulaste bild på mig, haha, kolla bara så förstår ni.


Och så är Yassins snygga gött bredvid!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hur känner du Brianna, Belli och dom??

2010-11-15 @ 20:17:25
URL: http://ellavadet.blogg.se/
Postat av: Molly :)

hahah stella jag älskar den där bilden !!

2010-11-16 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0