Vi är back in track!

Nu är vi här igen! Ny design, ny header nytt allt.
Och det tackar vi våran älskade Monziie för. Checka in hennes blogg här: onerepublic.blogg.se



Det har hänt så sjukt mycket den senaste tiden. Jag har sett bounce bl.a. I fredags var jag med mina underbara vänner Stella och Cicci. Och sen Kalle, hector och robin. I natt var jag med cicci, och vi tog nattdopp i poolen, idag badade vi i regnet. haha guud.

Ni får se bilder från dagarna ist:


jag, petra, molly, yassin & cicci var på nån toga-tåg grej i kungsan. det var iaf massa kändisar där, bl.a mange shmidt(stavning?) :D

Har nästan bara varit med min bästa vän cecilia ;)

Har jag dig, har jag allt jag behöver.

Ciccis tjejmiddag, den ägde :)

ännu mer cicci;)

nyår med cecilia ljungstedt ofc haha.

Jaja det har hänt much more. men nu jävlar blir det inlägg, inlägg och ännu mer inlägg.

btw, min lur är baxad :'(

KRAM, Maja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0