tjuuuu

Förlåt för en sådan (sådan, känns väldigt vuxet) dålig uppdatering.

Igår var jag och såg på sex and the city 2! Som sagt jag älskar sex and the city, jag såg den med dessa två giirls:


Yassin                           &                     Petra 


Jag gillade filmen, it waas great fast alla verkar bli så himla besvikna... Fast det kanske va för att min syster sa att jag inte skulle ha för höga förväntningar så att jag inte skulle bli besviken...

Sååå filmen får:



4/5 hallon!

Hahah, fyfan va fult ja gjorde dom där hallona :)

Stella


Kommentarer
Postat av: petroos:P

hahha jättefina hallon jö!! men det var kul att vara med er<33 saknar dig mycket vi borde vara med varandra oftare!!!!

2010-06-01 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0