Gårdagens kväll var underbar

Herregud, igår när jag skulle blogga så spillde jag ett helt glas vatten på datorn, jag fick panik och börja skrika. Mamma kommer in och tar datorn och lägger den upp och ner och börjar torka medans jag kommer där med en hårtork.. Ja ja, det var sån jävla panik.
Men nu tror jag att den funkar som den ska. Jag ska se nu om ljudet fungerar.. YES! Men den här lilla musen som man styr med fingret ni vet hehe.. den funkar inte :'(



Igår så firade vi ju Vera på skinnarviksberget. Sjukt härlig kväll! F*N! Ljudet cepaaaar. Och mellanslagsknappen också! Jag hatarmitt Liv. Jaja.. Här kommer lite bilder från igår ;)

Vera & Jag

Stella, jag & Vera


Jag & Vera

Vackra Stella


Jag & Cicci, nej vi är inte lesbiska ;)

Stella

Moi

Jag



LOVEU

Alla

<
Snart drar jag till skolan. Och please, alla gamla bloggläsare.. COME BACK!

Ciao,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0