Tisdag

Hemma, jag hatar mitt rum mer än någonsin. Jag vill bara slänga allt som finns här inne och sen köpa massa nya saker och ställa in. Jag vill at det ska vara KLINISKT. Ja ja, ni bryr er antagligen inte kära läsare. Det var tråkigt i skolan i dag. Men snart snart snart är det sommarlov. Bara TVÅ veckor kvar. Är det inte underbart, vad tycker ni? Får alla sommarlov om två veckor, eller har vissa av er redan fått eller får vissa om ännu längre tid?



Whatever. Om ett tag kommer Cicci hem till mig och så sover vi här eller hos henne. Vi har Operation dagsverke imorgon. Visst är det stört att det heter operation dagsverke och inte operations dagsverket?

Mer bloggning sen pöss

Det här var jag igår innan jag spillde vatten över hela datorn.. Har jag sagt att jag inte är klumpig eller? nää precis..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0