This is MY look.

Hejsan. Jag fick just höra att jag är ful? hmm.. lite konstigt tycker jag eftersom igår sa två personer till mig att jag har vackra ögon. Fast det är inte första gången jag hör att jag är ful. Väldigt många klagar på att jag har underbett. Men varför bryr dom sig? Jag har inte direkt valt att ha underbett. Och Ifall jag hade valt att ha underbett så är det ju mitt val, det ska ju inte dom behöva bry sig om. Plus att det är faktiskt inte underbett, det är min gom som växer lite långsamt. Men liksom, om alla skulle gå runt och se likadana ut hade allt vart så mycket tråkigare. Alla har sitt eget utseende.Varför håller folk på att slösa lite tid av sin av sin livstid på att klanka ner på andra och få dom att må dåligt. Själv skulle jag bara gå runt och ha dåligt samvete hela tiden. Hur kan man liksom ha mage till att göra så att folk blir ledsna? Jag har mitt eget utseende. Jag försöker vara stolt över det. Låt mig se ut som jag är född och kababel till.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja du hatar mig och allt osv. men måste bara påpeka att du verkligen inte är ful.

du är as fin.

och dedär med underbett syns inte ens? :S hade aldrig fattat att du hade de förens du sa det.

och det är unikt att inte vara som alla andra.

folk säger så medans dom egentligen är avundsjuka på ditt utseénde, men det är egentligen bara töntigt, och onödigt, dom blir inte direkt snyggare för att säga att någon annan är ful.

och det är inte bara att JAG tycker att du är fin, du ÄR fin.

2010-05-27 @ 19:00:03
URL: http://favorittjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller me, jag hade inte ens fattat att du har underbett. de fick jag också veta när du sa de så de e inget jag tänker på o du e vacker maja!:)<3

2010-05-28 @ 18:28:24
Postat av: Anonym

ojdå glömde skriva att de va yassin heeeh

2010-05-28 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0