sovmorgon :)


Jaa, imorse så gick jag upp halv sju för jag var totally säker på att jag börja 20 över 8 idag. Men så dum som jag är så hade jag fulltsändigt glömt bort att jag har sovmorgon idag. Jag börjar 5 i 10. Men jag har haft en ovanlig härlig morgon. Baraaa chill!
Men snart så bär det av till skolan *snark*.
Idag efter skolan ska jag möta upp min kära mami och så ska vi gå och köpa ett par ballerina till moooi och efter det ska vi träffa Cicci och hennes mami och så blir det fika och så ska vi snacka om detta lilla skolbyte som jag och Cicci är fast beslutna av att det är rätt för oss och det kan inte våra mammor hindra oss från! ha ha!

Weeell.. Have a nice day mina älskade läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0