Shout

Hörrni, jag är helt uppsluken i en bok... Asså man blir deppig av att vara i den "världen" så när jag hade slutat läsa blev jag så himla glad för att jag har det liv jag har. Inte som hennes. Så jag satte på en låt som jag blir alldeles sprallig och glad över, chaisse så jag typ hoppa ruunt som en apa och dansa och var så happy happy happy.... Det var feta skönt och släppa ut sina happy feelings ! Men det pinsammaste som jag känner när jag tänker efter var:

JAG VAR HEMMA SJÄLV! Hade ingen kompis vid min sida, tänk mig springa runt i lägenheten och hoppa runt och sjunga med... Flumm me mej själv, tragiskt men sant!




Det här var låten :)

Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0