Neutral.... ...................................

Jag har haft nagellack hela tiden på en väldigt lång tid, direkt när jag har tagit bort nagellacket sätter jag på ny, och om och om igen.... Vääääldigt lång tid, kommer inte ihåg senast jag gick till skolan utan nagellack. Och korta naglar. Så jag har bestämt mig att gå utan nagellack och korta.
Vill ha mina naglar korta, så att dom kan växa på nytt och så kmr jag köra denna rutin igen, nagellack efter nagellack.... Till denna vecka?
Önska mig lycka till.



De högra är tagen från google...

Ps. Jag tror att naglarna behöver en paus, hahah, men typ dom mår väl inte bra av massor me nagellack?

Aja, egentligen who cares? Men mina naglar, ska mååå PRIMA!

Från denna konstiga Stella...


Kommentarer
Postat av: rakaloko

nej de e inte bra för naglarna om man har nagellack hela tiden, dom blir svaga o så... Men de finns nån slags genomskynlig "nagellack" som skyddar, som man kan ha under nagellacken, men vene vart man köper det ;)

2010-05-24 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0